preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

 

 

______________________________

Eko-projektni dan "Zaštita voda"

TURIZAM OČIMA MLADIH

 

_________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK 2"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 DAN DAROVITIH

_________________________

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

__________________________________

____________________________

 

ne bacajte plastične čepove.....

_____________________________

 

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 188505
Ovaj mjesec: 2190
Ovaj tjedan: 155
Danas: 155
JELOVNIK

JELOVNIK

LISTOPAD 2018.

 

 

 

 

POPIS UDŽBENIKA

 

UDŽBENICI

1.r. 5.r.
2.r. 6.r.
3.r. 7.r.
4.r. 8.r.

 

2017./ 2018.

 

 

 

 

 

 

Hum na Sutli
ENERGIJA BUDUĆNOSTI

OŠ Viktora Kovačića

Hum na Sutli

U Humu na Sutli, 17.11.2016.

 

IZVJEŠTAJ EKO PROJEKTNOG DANA „ENERGIJA BUDUĆNOSTI“

 

I.UVODNI DIO

 

U četvrtak 17.11.2016. godine u centralnoj školi održan je projektni dan u kojem su sudjelovali svi učenici škole, njihovi razrednici i predmetni učitelji. Tema ovogodišnjeg eko projektnog dana bila je „ENERGIJA BUDUĆNOSTI“ . Ciljevi eko projektnog dana su bili objasniti pojam energije i  shvatiti njezinu važnost. Objasniti razliku između obnovljivih i neobnovljivih izvora energije, te upoznati energije budućnosti (solarna, energija vjetra, geotermalna energija, energija vodika). Te najvažniji od ciljeva podizanje ekološke svijesti. Nastava je bila organizirana u radionicama

Prije samih radionica sudionici su slušali predavanje bivšeg učenika škole , a sada zaposlenika Vetropack Straže Tihomira Števinovića o obnovljivim izvorima energije, o njihovoj važnosti u sadašnjosti i budućnosti i kako se određene tvrtke pa i Vetropack Straža okreću novim izvorima energije , odnosno energiji budućnosti. Govorilo se o recikliranju, pravilnom odnosu prema energiji. Nakon predavanja učenici su otišli u učionice i započeli sa radom.

 

II.TEME RADIONICA:

Niži razredi: 1. Obnovljivi izvori energije 1.- 4. razreda

Viši razredi: 2. Model Sunčevog sustava i energija svemira – 5. a

 3.  Proizvodnja energije osmozom – 5. b

 4.  Solarna energija – 6.a

 5.  Energija kroz eko poruke na standardnom jeziku i dijalektu - 6. b

 6.  Energetski učinkovite kuće – 7.a

 7.  Obnovljivi izvori energije pri široj proizvodnji električne energije – 7.b

 8.  Geotermalna energija – 8.a

 9.  Energija vjetra- 8.b

 

 RAD U RADIONICAMA:

Niži razredi Matične škole učili su o obnovljivim izvorima energije kroz slikovnicu, izrađivali plakat na temu, okušali se u izradi vlastitih vjetrenjača od papira, napisali poruke o štednji energije te obradili provedenu anketu o uporabi i potrošnji električne energije u kućanstvima učenika.

Učenici 5.a skupa sa svojim razrednikom Robertom Borovečkim i učiteljem Hannom Antarom radili su model Sunčevog sustava u razmjeru koji su na kraju objesili u atriju škole, gdje ga može vidjeti ako malo podignete pogled. Svoj rad predstavili su ostalim učenicima u obliku kraće PowerPoint prezentacije.

Učenici 5.b su s razrednicom Klarom Golubić i psihologicom Andreom Rebić imali radionicu pod nazivom „Proizvodnja energije osmozom“. Učenici su se vrlo detaljno upoznali s osmozom, energijom općenito te učili o funkcioniranju elektrane koja iskorištava princip osmoze. Djeca su pokušali i uspjeli praktično prikazati proces osmoze (pomoću čepova). Na kraju su napravili plakat i svi zajedno uprizorili proces osmoze na prezentaciji „uživo“.

Učenici 6.a su s razrednicom Ivanom Novak i učiteljicom Brankicom Tepeš obradili temu „Solarna energija“. U grupama, učenici su proučavali načine iskorištavanja solarne energije i njezine primjene. Svoj rad prikazali su na plakatu te prezentaciji kojom su ostalim učenicima dočarali što je to solarna energija i zašto je ona toliko korisna.

Učenici 6.b su s razrednicom Nives Orel Balon i učiteljicom Draganom Palčić izradili obavijesni plakat sa eko porukama vezanima uz energiju. Učenici su složili eko poruke na standardnom jeziku i dijalektu te ih prikazali na plakatu kao odnos slike i teksta. Taj plakat su prezentirali ostalim učenicima nakon radionica.

Učenici 7.a su s razrednicom Vesnom Kunštek i knjižničarkom Sandrom Kovačić obrađivali temu „Energetski učinkovite kuće“. Učenici su se upoznali s vrstama energetski učinkovitih kuća te prednosti koje te kuće imaju u današnjem svijetu, pogotovo u kontekstu ekologije. Uz to su naučili i neke mjere povećanja energetske učinkovitosti bez dodatnih troškova, koje bismo svi primjenjivati u našim domovima. Rezultate svog rada prikazali su na plakatu te pomoću PowerPoint prezentacije predstavili svoju temu ostalim učenicima škole.

Učenici 7.b su s razrednicom Natašom Salamon Rebić i učiteljem Zvonkom Koprivnjakom proučavali obnovljive izvore pri široj proizvodnji električne energije. Učenici su uz pomoć učitelja izrađivali model brda s tri vjetrenjače, hidroelektranom i solarnom kućom. Teoretski dio istraživanja prikazali su plakatom.

Učenici 8.a su s razrednicom Mirjanom Petrak i učiteljicom Valentinom Petek proučavali termalnu energiju. Tražili su podatke u enciklopedijama, stručnim časopisima te na Internetu. U razredu su prikupljene podatke saželi u grupama te prezentirali kolegama. Izradili su plakat i prezentaciju kao rezultat zajedničkog rada.

Učenici 8.b su s razrednicom Petrom Kunštek i učiteljicom Ivanom Brezak proučavali energiju vjetra. Učenici su samostalno istraživali o energiji vjetra, početcima i najranijem iskorištavanju te energije u Hrvatskoj i svijetu nakon čega se raspravljalo o dobivenim rezultatima. Na temelju istraženog izradili su plakat i prezentaciju. Došli su do zaključka da je iskorištavanje energije vjetra iz godine u godinu u porastu i u Hrvatskoj i u svijetu.

 

III . PREZENTACIJA RADA

 

Učenici su nakon rada u radionicama prezentirali rezultate svog rada preko plakata, prezentacija i praktičnih rukotvorina:  vjetrenjača od papira, modela Sunčevog sustava, pa do prezentacije- igrokaza uživo osmoza i energija.

 

Svi radovi učenika izloženi su u prostoru škole, učenicima je bilo zanimljivo i puno su naučili. A na nama je da se sada okrenemo energiji budućnosti i otkrivamo nove izvore, razmišljamo o pravilnom odnosu prema energiji. Za našu budućnost i budućnost naše djece.

 

 

Nikolina Ljubić

 

 

 

 

Eko – projektni dan „ Za manje otpada“ 12.11.2013

Eko-projektni dan

U našoj školi 12. studenoga održan je eko-projektni dan. Ovogodišnja tema bila je „Za manje otpada“, s naglaskom na sortiranju i ponovnoj uporabi otpada.  Za projektni dan učenici su se pripremili na način da su u školu donijeli razne predmete koji im više ne trebaju, a koje mogu iskoristiti za izradu uporabnih predmeta. Eko-projektni dan održan je i na područnim školama gdje su učiteljice također organizirale kreativne radionice za djecu.

Eko-projektni dan u Središnjoj školi započeo je u školskoj sportskoj dvorani predavanjem gospodina Matije Stuhnea iz Humkoma koji je učenike upoznao općenito s načinima razvrstavanja i odlaganja otpada, ali i posebnostima na području općine Hum na Sutli. Nakon predavanja, učiteljica Petra Radošević upoznala nas je s rezultatima ankete o razvrstavanju kućnog otpada koju su učenici ispunili nekoliko dana prije. Saznali smo da većina učenika sortira otpad u svojim kućanstvima i to najviše papir, staklo i plastiku.

Potom su učenici krenuli u učionice gdje su se održavale raznovrsne radionice.

Učenici prvog i drugog razreda su sa učiteljicama Jasminkom Podhraški i Milicom Ivanović izrađivali držače za olovke, podloške za čaše i gusjenice od rola za toalet papir.  Učenici trećeg i četvrtog razreda i učiteljice Ana Košutić i Gordan Fišter prvo su učili o mogućnostima smanjivanja otpada, a potom izrađivali didaktičke igračke i ukrase za božićni sajam od otpadnih materijala.

Učenici 5.a razreda imali su radionicu „Glazbeni instrumenti od otpada“ s učiteljicama Majom Lončar i Mirjanom Petrak. Izradili su i potom svirali na instrumentima poput bubnjeva od kartonskih kutija i vreća za smeće, zvečki od plastičnih boca, plastičnim rebrastim cijevima, staklenim bocama, limenim poklopcima, trianglima od čepova, frulama od papira…

U radionici „Uporabni predmeti od otpada“ sudjelovali su učenici 5.b razreda s učiteljima Petrom Kunštek i Adilom Skopljakom. Izrađivali su ukrasne cvjetiće od plastičnih boca, tabure od plastičnih boca, kutije za olovke od papira i limenki, okvire za slike, svijećnjake…

Učenici 6.a razreda imali su radionicu na temu „Bioraznolikost i onečišćenje okoliša“ s učiteljicom Zdravkom Cesarec. Učili su o tome kako čovjek svojim djelovanjem može doprinijeti nestanku biljnih i životinjskih vrsta.

U radionici „Načini obrade i zbrinjavanja otpada“ sudjelovali su učenici 6.b razreda. Učitelj Robert Borovečki govorio im je o načinima zbrinjavanja otpada: recikliranju, spaljivanju, pirolizi, konverziji u gorivo od otpada, biološkoj obradi i odlaganju na deponiju.

7. a razred imao je radionicu „Žičani modeli“ koju je vodila učiteljica Vesna Kunštek. Izrađivali su geometrijska tijela i geometrijske likove od stare žice te pravokutne trokute na kojima će učiti Pitagorin poučak.

Radionica za učenike 7.b razreda zvala se „Izrada eko-igračaka“. Vodile su ju učiteljice Dragana Palčić i Nataša Salamon. Učenici su izrađivali igračke (srna, jež, vjeverica, kuna, zec) od raznih materijala poput slamčica, plastičnih čaša, vune, vate, čepova, gumbića…

 

Učenici 8.a razreda imali su radionicu „Otpad kao nakit“ koju su vodile Katica Kunštek i Petra Radošević. Izrađivali su ogrlice, prstene, naušnice, broševe, narukvice i ukrase za kosu od materijala poput starog papira, žice, aluminijske folije, željeznih matica, dijelova šarenog platna, starih zavjesa, raznih kuglica, a na kraju su pripremili i pravu malu modnu reviju.

Učenici 8.b razreda posjetili su tvornicu Stražaplastika d.d. s učiteljima Brankom Flegarom i Anicom Flegar gdje su na licu mjesta učili o svojstvima plastike, njenoj preradi i načinima zbrinjavanja plastičnog otpada.

Nakon održanih radionica, učenici su u sportskoj dvorani škole predstavili ostalima što su naučili i izradili, a svaki je razredni odjel složio i svoju eko-poruku. Igrom asocijacija došlo se i do zajedničke eko poruke projektnog dana - 3 RE: REcycle, REduse, REuse, odnosno RECIKLIRAJ, SMANJI I PONOVO UPOTRIJEBI!

 

 

Učenici trećeg i četvrtog razreda matične škole imali su radionicu „ Smanjivanje otpada“.  U školu su donijeli otpadni materijal ( kutije, boce, čepove, tetrapake).  Imali su 3 velike vreće otpada. Izvagali su ih i dobili masu 7 kg. Smanjili su otpad ( spljoštili kutije, tetrapake i boce) te dobili jednu i pola vreće otpada.  Masa je bila 6 kg. Obujam otpada smanjili su dva puta, a masu za 1 kg. Učenici su zatim uz pomoć učiteljica od otpadnog materijala  izrađivali didaktičke igračke ( igra za ponavljanje sadržaja prirode i društva, igra s bacanjem obruča ) i ukrase za božićni sajam (snjegovići od čepova) te naučili da se uz malo mašte od otpadnog materijala mogu izraditi zanimljivi predmeti.  

GALERIJA SLIKA

 

 

 

EKO PROJEKTNI DAN U PŠ LUPINJAK

 

EKO PROJEKTNI DAN U PŠ TABORSKO

EKO PROJEKTNI DAN U PŠ PRIŠLIN

preskoči na navigaciju