preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

 

 

______________________________

Eko-projektni dan "Zaštita voda"

TURIZAM OČIMA MLADIH

 

_________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK 2"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 DAN DAROVITIH

_________________________

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

__________________________________

____________________________

 

ne bacajte plastične čepove.....

_____________________________

 

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 166946
Ovaj mjesec: 4007
Ovaj tjedan: 481
Danas: 122
2017./ 2018.

 

 

 

 

 

 

JELOVNIK

JELOVNIK 

 

SVIBANJ

 

 

2016./ 17.

KALENDAR RADA

 

UDŽBENICI

1.r. 5.r.
2.r. 6.r.
3.r. 7.r.
4.r. 8.r.

 

Hum na Sutli
TREĆI RAZRED 2017./ 2018.

Moja obitelj

     Moju obitelj čini brat Fran, mama  Jelena i tata Saša. Živimo u Druškovcu.

     Najčešće se družimo kada brat i ja napišemo zadaću, a tata se vrati s posla. Moj tata je jak jer nosi teško kamenje, a dobar jer se trudi i radi za nas. Mama je brižna jer brine o nama kada smo bolesni, a marljiva jer radi skoro sve poslove u kući. Slijedi i brat. On je pomalo svadljiv, izbirljiv jer ne jede svu hranu, želi imati svoje stvari za sebe, ali je dobar i pošten.

Zajedno radimo sve i svašta, ali najviše volimo igrati društvene igre.

    Moja obitelj je brižna i marljiva. Ona je meni nezamjenjiva i jako je volim.

 

                                                                             Kaja Petanjko

 

 

Majka i ja

 

Moja mama je marljiva i dobra.

Njezin dan izgleda zanimljivo i dugo.

Mi volimo zajedno raditi mnoge stvari, a pogotovo popričati.

Ja joj pomažem tako da nešto pospremim i počistim.

Prema njoj osjećam ljubav, a ona prema meni isto.

Eni Tea Javorić

 

 

 

Moja mama i ja

    Moja mama je najbolja na cijelom svijetu! Ima lijepu smeđu, kratku  kosu te lijep osmijeh. 

    Jedan njezin dan izgleda otprilike ovako: ujutro se budi oko pola šest, opere zube, odjene se, pojede doručak i pogleda e-Dnevnik. Tada nas probudi. Katarina i ja se odjenemo i operemo zube. Na posao odlazi u pola sedam. Katarinu otprati u vrtić, a zatim krene u ured. Vraća se u pola četiri, pa imamo ručak. Nakon ručka spava, a zatim slijedi moj najdraži dio kada mama i ja idemo zajedno u vrt ili u vinograd gdje nas već čekaju tata i baka. Kada Katarina i ja krenemo u krevet, ona radi ručak za drugi dan, pa ide na spavanje.

     Ja nju jako volim, a znam da ona voli i mene.

 

                                                                        Marta Škrablin

                                                                                                                  

 

 
 
 
 
 
Pokusom smo istražili napetost vode, a izradili smo i jednostavan pročišćivač vode uz pomoć kojeg smo od blatne, mutne vode, dobili bistru vodu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rascvjetale grane u školskom dvorištu potakle su nas da ih naslikamo.
 
 
 
 
 
 
 
 
Na projektnom danu Učiti kako učiti ponovili smo izradu umne mape, način planiranja učenja, kako učiti iz teksta u udžbeniku, a na kraju smo izradili pisanice od žica i perlica. Svima nam je bilo vrlo zanimljivo i zabavno.
 
 
GALERIJA SLIKA
 
 
 
 
 
Tijekom veljače i ožujka proučavali smo našu županiju i mnogo toga o njoj saznali. Napravili smo i  licitarska srca te naslikali njezine kulturno-povijesne spomenike.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

RAZNIM AKTIVNOSTIMA PROSLAVILI SMO 100. DAN ŠKOLE.

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IZVODILI SMO IGROKAZ DAROVI SVETOG NIKOLE.

 

 

 

 

 

 

 

 

Danas smo obilježili Međunarodni dan osoba s invaliditetom. Raznim aktivnostima osvijestili smo da osobama s invaliditetom nije lako živjeti u našem okruženju. Bilo je jako teško loptati se jednom rukom, otvoriti staklenku bez pomoći, nacrtati cvijet lijevom rukom, a dešnjaci smo ili cvijet nacrtati ustima. Teško smo, zatvorenih očiju, prelazili prepreke koje su nam postavljene u učionici, a i bez poznavanja znakovnog jezika teško je bez govora nešto objasniti. Istražili smo koliko je naša škola prilagođena osobama s invaliditetom te predložili što bi se u tom smjeru moglo poboljšati. Osobama s invaliditetom uistinu treba pružiti posebnu skrb.

galerija slika

 

 

 

_____________________________________________________________

OVE GODINE SMO PROUČAVAJUĆI  DJEČJA PRAVA, USTANOVILI KOJE SU NAŠE ODGOVORNOSTI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U petak, 17. studenog 2017. održali smo eko projektni dan Voda. Zajedno s učenicima 4. razreda i vjeroučiteljicom Grozdanom proučavali smo gdje se u Bibliji spominje voda. Potom smo istražili koje je piće najzdravije i došli do zaključka da je to voda. Proučavali smo značenje vode za život ljudi te načine štednje vode. Na kraju smo svi popili čašu vode iz slavine.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nakon što smo pročitali roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića, napravili smo istoimeni strip.

GALERIJA SLIKA

 

 

Vjetrenjače smo naslikali ugljenom i kredom.

 

 

 

I OVE GODINE SMO SE POTRUDILI, UZ POMOĆ MAMA, TETA I BAKA, IZRADITI MNOGOBROJNE KRUŠNE PROIZVODE POVODOM DANA KRUHA I ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE.
 

 

 

Na krilima jeseni

                  Naš je razred na kraju školskog dana išao u šumu.     

                  Na putu u šumu išli smo na livadu. Tamo smo ugledali voćnjak. Bilo je puno jabuka,krušaka,šljiva i pokoja dunja .Brali smo voće. Svatko je ubrao dvije kruške i dvije jabuke. Nastavili smo  put do šume. Putem smo opazili njivu punu zrelog kukuruza. Vidjeli smo velik vinograd. Srećom da smo u torbi imali škare jer je vinogradarima trebala pomoć. Brzo smo brali jer je počela padati kiša. Nakon što smo bili gotovi išli smo u klijet nešto pojesti. Kad smo završili s jelom, prestala  je padati kiša i stvorila se duga .Vlasnik vinograda nam je dao kolača i grožđa. Nastavili smo put do šume. Napokon smo došli u centar šume. U šumi smo se igrali raznih igara poput penjanja po drveću,lovice,skrivača,lovicovača i još razne druge igre. Nakon što smo se odmorili od tih silnih igara,napravili smo piknik. Na deki za piknik bilo je puno hrane poput jabuka,krušaka,grožđa,kolača i soka.

               Nakon piknika otišli smo u školu i doma. Bili smo zadovoljni,umorni i sretni.

 

Marko Toni Pejanović

 

Na krilima jeseni

            Naš razred je išao na kraju školskog dana u šumu.

            Na putu u šumu išli smo na livadu. Tamo smo ugledali voćnjak.Bilo je puno jabuka, krušaka, šljiva i poneka dunja. Svatko si je ubrao jabuku. Nakon toga otišli smo do polja kukuruza. Ubrali smo par klasova. Eni Tea je ugledala buču. Bila je jako, jako velika pa smo ju slikali. Kada smo stigli u šumu, prvo što smo napravili je da smo pokušali prepoznati ili čak pronaći neke znakove u prirodi. Kad smo završili, počeli smo se gađati lišćem. Zatim smo se igrali skrivača. Tino se skrivao iza drveta. Dorotea, Klara, Rebeka i Danijel su se sakrili u grmlje. Fran i Marko sakrili su se iza panja gdje su rasle jestive gljive. Dok je Kaja tražila sklonište ugledala je žabu. Cijelu igru skrivača gledala je žabu. Nakon igre skrivača Kaja ju je svima pokazala. Malo smo joj se divili i otišli do potoka koji je bio na kraju šume. Tamo smo se igrali i preskakali potok. U igri i zabavi Toni je pao u potok. Sva sreća bio je plitki. Izašao je van mokar do gležnja.

            Bilo je vrijeme da odemo natrag i školu. Tamo se Toni osušio i svi smo otišli kući sa smiješnim, uzbudljivim i zabavnim sjećanjima.

                                                                                      Marta Škrablin

 

                                    Na krilima jeseni 

       Naš razred je išao na kraju školskog dana u šumu.

      Na putu u šumu išli smo na livadu. Tamo smo ugledali voćnjak. Bilo je puno jabuka,krušaka,šljiva i poneka dunja. Svatko si je ubrao jabuku. Kad smo svi pojeli jabuke,ušli smo u šumu. U šumi smo pronašli kestene i žireve. Valjali smo se po suhom lišću i igrali se skrivača. Marko i Danijel su vidjeli hrast i mi smo otrčali do njega. Kaja je kraj hrasta pronašla malu žabu. Primila ju je u ruke,no žaba je odskakutala. Marta je vidjela potok koji je bio pun vode jer je padala kiša. Klara je u potoku vidjela malu ribicu. Toni je pokušao uhvatiti ribicu,ali je pao u potok. Učiteljica Jelena je Tonija izvukla iz potoka.

      Na putu od šume do škole prolazili smo pokraj oranice kukuruza i  bundeva. Sreli smo baku i upitali je može li nam dati jednu bundevu za školu. Baka nam je dala dvije bundeve i još nekoliko klasa kukuruza. Kad smo stigli u školu, uzeli smo torbe i veselo otišli kući.

                                                                             Klara Blažun

 

 

Na krilima jeseni

          Naš razred je išao na kraju školskog dana u šumu.

          Na putu u šumu išli smo na livadu. Tamo smo ugledali voćnjak. Bilo je puno jabuka, krušaka, šljiva i poneka dunja. Svatko si je ubrao jabuku.Pored voćnjaka bilo je stablo s orasima. Svi smo došli do stabla i počeli skidati orahe. Na tlu pokraj korjenja bilo je pet gljiva. Ubrali smo gljive. Kada više nismo mogli nositi, Marta je iz džepa izvadila platnenu torbicu. U nju smo sve dali. Bila je kao bumbar. Malo po malo smo došli do kraja šume. Našli smo se na čistini u sredini šume. Svi smo mislili da smo se izgubili. Onda se Kaja dosjetila gradiva iz prirode i za čas smo svi bili na rubu šume. Po cesti smo se zabavljali i igrali.

        Na kraju smo svi uzeli torbe i sretno otišli kući. Osjećala sam se sretno i veselo, a opet tužno jer sutra ne idemo u šumu.

                                                                                                  Dorotea Hlupić

 

 

 

 

 

Na krilima jeseni

                                                                                                                     

               Naš razred je išao na kraju školskog dana u šumu.

               Na putu u šumu išli smo na livadu. Tamo smo ugledali voćnjak.Bilo je puno jabuka,krušaka,šljiva i poneka dunja. Svatko si je ubrao jabuku pa smo krenuli dalje. Ubrzo smo stigli u šumu.Ona je bila u prekrasnim bojama. Valjali smo se u lišću i igrali skrivača.Fran je  sasvim slučajno našao gljivu. Bio je to vrganj.Klara i Rebeka su našle puno žireva , a Dorotea je ugledala žabu.Kroz šumu je tekao potočić. Toni je ugledao ribicu i poskočio za njom. Sav se smočio i nije mogao izaći van. Išli smo Povuci – potegni i izvukli ga van. David i Tino su našli kestene.Toni se išao kući presvući dok smo mi napunili košare.

             Vratili smo se u školu.Tamo nas je dočekao Toni. Teta Slavica nam je skuhala kestene i svi smo se oslastili. Bio je to nezaboravan dan.

                                                                                      Kaja Petanjko

 

 

 

 

 

IZRADILI SMO PLUTAJUĆI I VISEĆI KOMPAS, A I KIŠOMJER KAKO BISMO MOGLI REDOVITO  MJERITI KOLIČINU KIŠE.

galerija slika

 

 

 

JESEN

Za mene je jesen kada je kiša, pada lišće sa drveća, kad je šuma puna gljiva, kad zriju kesteni, jabuke, buče, kad je berba grožđa i onda ima puno blatnih lokvica. Jesen je za mene najljepše godišnje doba zato što nema zmija i zato što ima puno zrelih plodova.

                                   Rebeka Večerić

 

 

JESEN NAS JE INSPIRIRALA ZA IZRADU  MNOGIH LIKOVNIH RADOVA.

galerija slika

 

 

DRUGI RAZRED 2016./ 2017.

SRETAN USKRS!

 

 

Kroz terensku nastavu upoznali smo dijelove naše općine,posjetili slastičarski obrt, tvornicu stakla, općinu i poštu.

galerija slika

 

 

OBILJEŽILI SMO DAN RASPARENIH ČARAPA I NAUČILI VIŠE O OSOBAMA S DOWN SINDROMOM. MI VOLIMO RAZLIČITOSTI.

 

 

Odlaskom u šumu uočili smo da je stiglo proljeće. Bilo je zabavno poigrati se u šumi.

galerija slika

 

 

Uključili smo se u eTwinning projekt i proslavili 100. dan škole

 

galerija slika

 

 

Na satovima dodatne nastave proučavali smo močvare i njihovu važnost.

 

 

Brinemo o zdravlju i zdravom načinu života.

galerija slika

 

 

 

Maškare su  stigle i u našu učionicu.

 

 

MASKE OD GLINAMOLA

 

OSLIKALI SMO NAŠ KALENDAR ZA 2017. GODINU.

 

 

 

 

 

 

OSLIKALI SMO POKLOPCE OD VRHNJA I DOBILI BOŽIĆNE UKRASE...

 

 

UZ SVAKO NAŠE PRAVO, IMAMO I OBAVEZU !

 

 

 

DAN JABUKA

 

 

IGROKAZ

Izradili smo lutke i glumili igrokaz Šumska šala.

 

Znamo i pjevati!!

 

 

 

DAN KRAVATA

 

 

 

 

MEĐUNARODNI DAN MIRA

 OBILJEŽILI SMO IZRADOM GOLUBICE MIRA.

 

 

 

SVIJET PO MOM

Da je svijet po mom, kuće bi bile od čokolade. Škola bi bila za igru. Kad bi bio svijet po mom, kiše bi padale od sladoleda. Kad bi bio svijet po mom, djeca ne bi trebala raditi.

Fran Antolić

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Moj svijet bi bio pun šarenih boja. Umjesto zime, bilo bi ljeto. Osim jabuka, djeca bi mogla s drveća ubrati bombone. Čarobnim štapićem pretvorila bih cvijet u igračku koju bi si djeca zaželjela. Bilo bi dobro da je u školskoj torbi manje knjiga. Djeca bi onda imala više vremena za igru.

Klara Blažun

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Voljela bih imati drvo vječnog života i zdravlja. I da na drveću svaki dan raste povrće, voće i meso kako ne bi kupovali. A kad bi nam bilo previše, prodavali bi po 10 kuna. Novac bi rastao na drveću tako da roditelji ne bi trebali ići na posao. Ribe bi skakale u košaru. Mi ljudi, kraljevi, kraljice, princeze i prinčevi, živjeli bi u kraljevstvu. A kad bi princeze rekle enčantiks, one bi se pretvorile u vile.

U mom svijetu ne bi bilo zlih namjera i lopova.

Dorotea Hlupić

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

 

SVIJET PO MOM

Svijet po mom bio bi jako razigran, pun dječjih veselih osmjeha. Volio bih napraviti svoj svijet u kojem bi sva djeca bila sretna i imala svega dosta. U mom svijetu ne bi bilo nasilja, tučnjave i sva djeca bi imala ista prava. U mom svijetu bi se najviše igralo i stvarala bi se nova prijateljstva. U mom svijetu bilo bi sretnih roditelja koji provode svaki svoj slobodni trenutak sa svojom djecom u veselju i igri. Bilo bi više dječjih okupljanja  s puno dječjih igara. U svom svijetu ukinuo bih sve štetne tvari koje zagađuju ovaj moj svijet. Moj svijet je pun sreće i ljubavi.

Danijel Horvat

2.razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Ja bih željela da svijet bude šaren. U mom svijetu bi bilo sunce i bilo bi puno raznog cvijeća po kojem bi mirisao svijet. U mom svijetu bi svi bili zaigrani, svi bi se igrali svaki dan i svaki dan bi izmišljali nove igre. Ja bih htjela da su vile na svijetu, a da nema ratova. Vile bi bile zadužene da popravljaju svijet da ne bude ratova, da se ljudi ne tuku i da nema bolesti. U mom svijetu sve bi bilo lijepo.

Eni Tea Javorić

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Ja bih želio svaki dan igrati nogomet. Želio bih da se više igram. Želio bih da su sve igračke besplatne. Ja bih da se ljudi ne svađaju.

Marko Javorić

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

 

SVIJET PO MOM

Ukinuo bih opasne životinje. Ukinuo bih ratove. Želio bih da su svi ljudi sretni. Želio bih da nema lopova. U mom svijetu djeca bi se igrala. Bilo bi puno zabave.

 

Marko Toni Pejanović

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Svijet po mom lijep bi bio

svatko bi sretan bio.

Bomboni bi s neba padali

svu djecu bi razveselili.

Auti bi nebom letjeli

i s pticama se utrkivali.

Po cijele dane bi se penjali

i u šumu bi odlazili.

Ja bih mačku u kući imala

i ona bi sa mnom spavala.

Zadaće bi se same pisale

i učiteljice minuse ne bi pisale.

Bila bi to divna stvar

samo kad bi se desilo bar.

Kaja Petanjko

2. razred

PŠ Druškovec

 

SVIJET PO MOM

Ja bih želio da sam roker. Napravio bih takav svijet u kojem bi se svi igrali s igračkama. U mom svijetu svaki dan bi bio Božić. Htio bih da roboti rade umjesto mame i tate. Htio bih da se ljudi ne deru.

David Šeligo

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

SVIJET PO MOM

Ja bih željela da na svijetu žive samo dobri ljudi, da jedan mjesec bude samo snijeg, a drugi mjesec bi bilo samo sunčano i vruće. U mom svijetu sva djeca imala bi od šest do deset godina. Svi bi živjeli vječno i roditelji bi se stalno s nama igrali. Odrasli bi bili u godinama u kakvima su sada. Moj svijet bio bi jako šaren.

 

Marta Škrablin

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

 

SVIJET PO MOM

Ja želim miran svijet u kojem ne stanuje rat i ne vlada glad. To bi bio svijet u kojem bi oružje postalo igračka, a sva djeca svijeta bi bila sretna i ne bi bilo novaca pa bi sva djeca svijeta imala hranu.

To bi bio svijet u kojem bi svi bili sretni!

Rebeka Večerić

2. razred

PŠ Druškovec

 

 

preskoči na navigaciju