ŠKOLSKA KNJIŽNICA
Prvi trag o tome kada je knjižnica osnovana otkriva nam prvi pisani podatak iz knjige inventara koji je zabilježen 10. XI 1964. godine. Iako mjesto u našoj vitrini krasi knjiga koja datira iz 1873. godine. Do 01. 09. 2004. Knjižnicu nisu vodili knjižničari, već učitelji hrvatskog jezika sa zaduženjem od 6 sati tjedno u knjižnici. Od tog datuma škola dobiva odobrenje Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za zaposlenje knjižničara. Uvođenjem HNOS-a u nastavu očekuje se da školske knjižnice budu važna poveznica u suvremenom odgojno- obrazovnom procesu te se nameće nova zadaća školske knjižnice- uvođenje učenika u svijetinformacija poučavajući ih samostalnoj uporabi različitih informacija i znanja. To je bio poticaj da se 2006. godine krene u obnovu prostora i omoguće uvjeti daškolska knjižnica postane otvoreno, slobodno, kulturno, poticajno, stvaralačko i sigurno obrazovno okružjeu kojem svi mogu raditi na različitim zadacima.
Knjižnica je smještena na polukatu zgrade u neposrednoj blizini ulaza. Prostor je organiziran u dva funkcionalno i fizički odijeljena dijela i obuhvaća ukupno 50 m². Prviprostor je u funkciji prijemnog i čitaoničkog sa sveukupno 12 mjesta. U tom prostoruučenicimogu koristiti referentnuzbirku, časopise , elektroničku i AV građu te2 računala s pristupom nainternet. Drugi prostor je namijenjen smještaju knjižne građe. Knjižnica je opremljena funkcionalnim namještajem u skladu sa standardom, a tehničku opremu čini TV, 3 računala, pisač, skener i kopirka. Za obradu knjižne građe koristi se računalniprogram Metel Win. U knjižni softveruveden je cijeli knjižni fond. Učenički fond broji3338 svezaka, nastavnički 615, a referentna zbirka broji 68 svezaka. Brojne aktivnosti, događaji potiču učenike da se uključe u život knjižnice:
Prvi trag o tome kada je knjižnica osnovana otkriva nam prvi pisani podatakiz knjige inventara koji je zabilježen 10. XI 1964. godine. Iako mjesto u našoj vitrini krasi knjiga koja datira iz 1873. godine. Do 01. 09. 2004. Knjižnicu nisu vodili knjižničari, već učitelji hrvatskog jezika sa zaduženjem od 6 sati tjedno u knjižnici. Od tog datuma škola dobiva odobrenje Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa za zaposlenje knjižničara. Uvođenjem HNOS-a u nastavu očekuje se da školske knjižnice budu važna poveznica u suvremenom odgojno- obrazovnom procesu te se nameće nova zadaća školske knjižnice- uvođenje učenika u svijetinformacija poučavajući ih samostalnoj uporabi različitih informacija i znanja. To je bio poticaj da se 2006. godine krene u obnovu prostora i omoguće uvjeti daškolska knjižnica postane otvoreno, slobodno, kulturno, poticajno, stvaralačko i sigurno obrazovno okružjeu kojem svi mogu raditi na različitim zadacima.
Knjižnica je smještena na polukatu zgrade u neposrednoj blizini ulaza. Prostor je organiziran u dva funkcionalno i fizički odijeljena dijela i obuhvaća ukupno 50 m². Prviprostor je u funkciji prijemnog i čitaoničkog sa sveukupno 12 mjesta. U tom prostoruučenicimogu koristiti referentnuzbirku, časopise , elektroničku i AV građu te2 računala s pristupom nainternet. Drugi prostor je namijenjen smještaju knjižne građe. Knjižnica je opremljena funkcionalnim namještajem u skladu sa standardom, a tehničku opremu čini TV, 3 računala, pisač, skener i kopirka. Za obradu knjižne građe koristi se računalniprogram Metel Win. U knjižni softveruveden je cijeli knjižni fond. Učenički fond broji3338 svezaka, nastavnički 615, a referentna zbirka broji 68 svezaka. Brojne aktivnosti, događaji potiču učenike da se uključe u život knjižnice:
- Književni susreti
- Kazališne predstave
- Projektni dani
- Erasmus +KA2 projekti (Zaboravljene igre, nezaboravno igranje, Žene mijenjaju svijet)
- Sudjelovali smo i sudjelujemo u projektima za poticanje čitanja
- Čitamo mi u obitelji svi
- Čitajmo zajedno, čitajmo naglas zaboravljene knjige
- Tulum s(l)ova
- Noć s Andersenom
- Čitanjem do zvijezda
- Mjesec školskih knjižnica
- Mjesec hrvatske knjige
- Međunarodni dan darivanja knjiga
- Čovječe, načitaj se!
- Knjižnica u torbi
- Mali knjižničari INNA
U knjižnici su vrlo aktivni i Mali knjižničari. Izvannastavna skupina učenika 5. i 6. razreda i 7. i 8. razreda. Uključuju se u rad knjižnice. Vole čitati bajke i priče te pripremati kratke igrokaze za učenike i djecumlađeg uzrasta. Posebno se pripremaju za čitanje u obližnjem dječjem vrtiću. U prosincu organiziramo humanitarni Adventski koncert. Skupljenim novčanim sredstvima kupujemo novu lektiru i opremu za knjižnicu koju Vijeće učenika odabere. Mali knjižničari pripremajuiNoć s Andersenom. Na to smo posebno ponosni jer se odazove veliki broj sudionika. Kako bi večer uz bajke lijepo protekla Mali knjižničari ulažu veliki trud i angažman.