preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

Eko-projektni dan "Zaštita voda"

TURIZAM OČIMA MLADIH

_________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 DAN DAROVITIH

_________________________

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

__________________________________

____________________________

 

ne bacajte plastične čepove.....

_____________________________

 

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 147492
Ovaj mjesec: 4327
Ovaj tjedan: 515
Danas: 42
2017./ 2018.

 

 

 

 

 

 

JELOVNIK

VELJAČA

2016./ 17.

KALENDAR RADA

 

UDŽBENICI

1.r. 5.r.
2.r. 6.r.
3.r. 7.r.
4.r. 8.r.

 

Hum na Sutli

web

DRAGI UČENICI!

Želim vas obavijestiti da je od danas u školi Kutak za učenike koji se nalazi na drugom katu, odmah do ureda tajništva. Ovdje možete doznati neke korisne informacije i savjete o vašem životu u školi i vašim odnosima s prijateljima. Dio kutka za učenike je i Sandučić povjerenja gdje možete ubaciti svoje misli, ono što vas tišti, što vas žalosti ili nas izvijestiti o nekom problemu za kojeg mislite da bi se trebao riješiti. Također, tim nas putem možete obavijestiti o nekim sukobima koje imate, a volili bi ih razriješiti. U Sandučić možete i napisati koje bi teme htjeli obrađivati na SRO ili radionicama kao i koje bi podatke, informacije ili savjete voljeli vidjeti na Kutku za učenike. Sandučić povjerenja će se otvarati svaki petak, a to će raditi psihologinja i jedan učenik iz Vijeća učenika. Ne morate brinuti o anonimnosti jer će se sandučić otvarati u tajnosti i te će papiriće čitati samo psihologinja. 

___________________________________________________

KAKVE SU TVOJE NAVIKE UČENJA I KAKO KORISTIŠ VRIJEME?

 

Uspješno učenje često ovisi o dobrom planiranju i organizaciji učenja. Plan rada bi trebao biti podijeljen na periode od jednog sata.

Za mlađe učenike periodi mogu biti i pola sata. Znači,  uči se jedan predmet oko pola sat, zatim slijedi odmor od 10-15 minuta pa onda nastavlja sa učenjem drugog gradiva. Evo nekih savjeta  kako u što kraćem roku i uz što manje napora ostvariti bolje rezultate u učenju:

 

  • Ako se uče neke priče ili pjesme nabolje je učiti ih u cjelini jer se tako bolje shvaća njihov sadržajni smisao.
  • Lako gradivo koje nije previše dugačko bolje je naučiti odjednom, ali ako je gradivo suviše dugačko ili suviše teško, onda ga je bolje podijeliti na dijelove i učiti dio po dio. Učenje gradiva dio po dio pogodniji je za niže razrede.
  • Nakon svakog naučenog gradiva, treba ga povezati sa prethodno naučenim gradivom, da bi nove činjenice dobile smisao u svijetlu starih znanja. Ovim se pospješuje i proces zaključivanja.
  • Ukoliko se u jednom danu kod kuće piše zadaća za nekoliko predmeta, treba se obratiti pažnja na raspored učenja predmeta, naime, treba izbjegavati da se dva slična predmeta (npr. biologija i kemija) uče jedan za drugim jer može doći do miješanja činjenica i njihovog bržeg zaboravljanja.
  • Ako se vrijeme učenja dijeli na dva intervala prvo se uči tekstualno gradivo, a naknadno predmeti koji zahtijevaju aktivnost kao što su rješavanje zadataka, crtanje, izrada pokusa itd.

Ako se uči u jednom vremenskom periodu, na početku se uče lakši predmeti, zatim teži, pa opet lakši itd. Predmeti koji su slični se ne uče jedan iza drugog jer može doći do miješanja gradiva i težeg zapamćivanja.

 

 

KAKO PREVLADATI STRAH OD ISPITIVANJA?

KAKO SE MOŽEŠ KONCENTRIRATI?

 

Savjeti učenicima korisnicima društvenih mreža!

 

      budi siguran/na da razumiješ osnove sigurnosti i privatnosti na internetu;

      ne daj nikome svoje korisničke podatke (lozinke) - ni najboljim prijateljima ili dečku/djevojci;

      slušaj savjete svojih roditelja, oni ti žele dobro, nemoj se bojati potražiti pomoć ili savjet od njih;

      neka ti prijatelji budu samo osobe koje uistinu i poznaješ u stvarnom životu;

      pažljivo prihvaćaj nove prijatelje;

      nemoj se bojati prijaviti neprimjerene sadržaje - to je lako napraviti, a prijava je anonimna;

      ako neprimjerene sadržaje želiš prijaviti policiji, učini to prije nego što ih prijaviš administratoru/moderatoru društvene mreže ili neprimjerene sadržaje pohrani na svoje računalo, kako bi eventualno kasnije mogao/la pokazati policiji, odnosno, kako bi mogli poslužiti kao dokaz;

      blokiraj korisnike s kojima ne želiš komunicirati;

      ne čini ništa u virtualnom svijetu što ne bi učinio u stvarnom svijetu! 

 

 

 

                                                                                                                                                                                        

 

preskoči na navigaciju