preskoči na sadržaj

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

Login

ured@os-vkovacica-humnasutli.skole.hr

RADNO VRIJEME

KONTAKTI

_______________________

E-DNEVNIK UPUTE ZA RODITELJE

__________________________

 

 

______________________________

Eko-projektni dan "Zaštita voda"

TURIZAM OČIMA MLADIH

 

_________________

PROJEKT BALTAZAR

PROJEKT "ZALOGAJČEK 2"

___________________

 

Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli

________________________

 DAN DAROVITIH

_________________________

JAVNI POZIV ZA PONUDE

__________________________

LIKOVNA KULTURA

ETNO ELEMENTI
U DRUŠTVENIM IGRAMA

________________________

PODUZETNIŠTVO U PODRUČJU LIKOVNE KULTURE

____________________

KATALOG I CIJENE PROIZVODA
2015./16.

________

OPIS RADA- UZ GLAŽUTA

Babica i Dedek v keramiki

Keramičari-fotogalerija

_____________________

ISTRAŽIVAČKI RAD

TRADICIJSKA JELA
HUMSKO-SUTLANSKOG KRAJA
____________________

JEDINSTVENI  ZAGORSKI   STOL  u tehnici terakote

_______________________

DIZAJN U ETNO KULTURI HRVATSKOG ZAGORJA

ETNO  DIZAJN  U  KERAMICI

__________________________________

____________________________

 

ne bacajte plastične čepove.....

_____________________________

 

BESPLATNO RJEŠAVANJE ZADATAKA IZ MATEMATIKE

O Š Viktora Kovačića

Comenius Hrvatsko-Poljski

PRAZNOGLAVICA

 

LIKOVNA SKUPINA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 6. 2015.

Ukupno: 188505
Ovaj mjesec: 2190
Ovaj tjedan: 155
Danas: 155
JELOVNIK

JELOVNIK

LISTOPAD 2018.

 

 

 

 

POPIS UDŽBENIKA

 

UDŽBENICI

1.r. 5.r.
2.r. 6.r.
3.r. 7.r.
4.r. 8.r.

 

2017./ 2018.

 

 

 

 

 

 

Hum na Sutli
Turizam očima mladih

Ovaj tjedan u našoj školi protekao je u znaku Projektnog dana. Bavili smo se temom Turizam očima mladih u tri navrata, razredna nastava u utorak 4. travnja, predmetna nastava u srijedu 5. travnja, dok su prvaši svoj doprinos dali u petak, 7.travnja 2017. 

 

1. razred matične škole na projektnom danu istražio je život i djelo Viktora Kovačića, arhitekta po kojem je naša škola dobila ime. Uz pomoć interneta i info panoa u školi naučili smo što arhitekti rade te se upoznali s poznatim zgradama koje je Viktor Kovačić projektirao. Naposljetku smo urbanu legendu iz života Viktora Kovačića pretočili u slikovnicu i snimili audio zapis.  

 

 

 

4.travnja 2017.g. učenici 2.,3. i 4.r. Matične škole obilježili su projektni dan Turizam očima mladih. Pješačili su od škole kroz Gaberje do Taborskog i   najvećeg vrha u blizini - Videža. 

 

 

 

FOTO-GALERIJA

 

Putem nas je vodilo dvoje umirovljenika iz Udruge umirovljenika H/S koja je i  osmislila Stazu zdravlja. Na Videžu su nas dočekali lovci iz Lovačkog društva "Srndać" koji su nas upoznali sa svojim radom.
Tamo smo se poigrali loptama, trčali, upoznavali biljni svijet i počastil se grickalicama i sokovima koje su nam pripremili lovci.
Zanimljivosti o Videžu saznali su očitavajući QR kodove.
Cilj nam je bio upoznati stazu za Stazu zdravlja koju bi mogli prezentirati turistima.
Učenici su uživali u u pješačenju, igrama na svježem zraku te druženju s umirovljenicima i lovcima od kojih su puno naučili.

 

                                

 

 

STAZA ZDRAVLJA- likovni radovi 

 

STAZA ZDRAVLJA- literarni radovi

 

 

 

 

Područna škola Lupinjak se bavila proučavanjem znamenitosti kojih više nema osim na fotografijama i nekim predmetima u privatnom vlasništvu. Učenici su intervjuirali i snimili film s bakom Josipom Tepeš, bračnim parom Milka i Ivan Krklec i djedom Zvonkom Debeljakom koji su pričali o rudnicima u Lupinjaku i Klenovcu, žičari za ugljen koja je dovozila ugljen iz Pregrade do Lupinjaka i vlaka te o dvorcu koji je bio u LupinjakuUčenici i učiteljice su sakupili puno starih fotografija, domovnicu zadnje vlasnice dvorca i njezin kupoprodajni ugovor, a učenici su nakon toga crtali zastavu ili grb Lupinjaka čije ime potječe od latinski lupus tj. vuk, i došli do zaključka da bi Vučjak bilo prevedeno ime njihovog Lupinjaka.  

 

 

 

 

 

 

Par kilometara dalje, područna škola Taborsko istražila je burg Vrbovec, njegovu povijest i znamenitost. Učenici su se prošetali do ostataka burga i proširili svoje znanje o tom vremešnom zdanju. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Područne škole BreznoDruškovec i Prišlin okupile su se u Prišlinu i skupa odradile Projektni dan. Učenici i učiteljice područnih škola Brezno i Druškovec došetali su do Prišlina gdje su se sastali sa tamošnjim učenicima i učiteljicama i započeli bogat program aktivnosti. Kroz radionice Sakralni turizam – kapelica sv. Mihaela, crkve svetog Ivana i svetog Petra;  Humski govor – nematerijalno kulturno blago;  Dvorac Mali Tabor Obiteljsko gospodarstvo Jurčević Gastro ponuda Humska klet učenici su kroz uporabu prezentacijskih i informacijskih alata naučili predstaviti turističke posebnosti našeg kraja. Šetali su, pjevali, koristili humski govor, slušali goste predavače, napravili prezentacije, QR kodove te još mnogo toga u svom vrlo ispunjenom danu. 

 

 

 

više....

 

 

Dan kasnije, u srijedu, učenici od petog do osmog razreda započeli su Projektni dan promotivnim filmom Krapinsko-zagorske županije „Bajka na dlanu“. Nakon toga, učenici su kao motivaciju za temu turizma odigrali kviz u kojem su morali pogađati turističke destinacije iz cijelog svijeta, ali sa svog vlastitog područja. Potom su bili podijeljeni u grupe po razredima te su sa svojima razrednicima i učiteljima obradili razne teme iz područja turizma.  

Dio učenika petih razreda s voditeljicama Ivanom Brezak i Sandrom Kovačić uhvatio se u koštac s kulturnim događanjima s područja naše Općine. Njihova radionica, pod nazivom „ Kulturni događaji“, obuhvatila je istraživanje učenika o kulturnim zbivanjima u Humu na Sutli, od Hoomstocka do Cvjetnog Huma. 

 

 

 

 

Učenici 5.a razreda s razrednikom Robertom Borovečkim i učiteljem Dariom Šeremetom odlučili su pogledati naše mjesto kroz jednu drugačiju perspektivu – onu snimatelja i fotografa. U radionici „Hum očima fotoaparata“ pokušali su zabilježiti scene i prizore kraj kojih svaki dan prolazimo, a možda ne obraćamo pažnju na njihovu ljepotu.

 

HUM OČIMA FOTOAPARATA

 

Učenici su snimali filmić koji će po završetku snimanja i montaže biti predstavljen ostatku škole. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Učenici 5.b razreda s razrednicom Klarom Golubić uhvatili su se pozamašnog zadatka ucrtavanja biciklističkih i pješačkih staza na prostoru Huma i okolice. Učenici su na kartu Huma ucrtavali postojeće staze, no to nije bio jedini izazov. Trebali su uz postojeće osmisliti i nove staze, bilo za pješake, bilo za bicikliste, koji bi mogućim korisnicima omogućili što bolji doživljaj prirode i ljepota humskog kraja. 

 

 

 

 

 

 

Učenici 6.a razreda s razrednicom Ivanom Novak okrenuli su se našoj nematerijalnoj baštini, nečemu na što možemo biti ponosni i što bismo trebali njegovati, a to je naš humski govor. Učenici su u radionici pod nazivom „Humski govor“ prevodili anegdote sa standarda na humski govor, osmislili digitalni memory na temu tog govora te poslušali izvornu govornicu humskog govora kako priča o uskršnjim običajima s ovog područja. 

 

 

MOJA PIKICA- Emanuela Tepeš

 

MOJA MAČKA- Katarina Gluhak

 

 

 

Učenici 6.b razreda s razrednicom Nives Orel Balon i učiteljicom Valentinom Petek odlučili su se pozabaviti legendama i pričama koje se bave ovim krajem. Učenici su dobili zadatak osmisliti legende o postanku Huma, koje su potom čitali i izabrali najuvjerljiviju. Pobjednička legenda biti će predstavljena kratkim filmom. 

 

 

 

 

 

 

Učenici 7.a razreda s razrednicom Vesnom Kunštek odlučili su malo obogatiti prostor škole te su napravili tzv. Matematičku šetnicu. U radionici pod istim imenom, svaki učenik smislio je jedan matematički zadatak koji je potom pretvoren u QR kod. Zadaci, tj. kodovi su isprintani i plastificirani te postavljeni unutar i oko škole. Uz svaki QR kod se nalazi još jedan, s rješenjem zadatka. Svoju sreću na Matematičkoj šetnici moći ćete okušati uskoro, na Otvorenim vratima škole. 

 

 

 

 

Učenici 7.b razreda s razrednicom Natašom Salamon Rebić istražili su burg Vrbovec u Klenovcu. Krenuli su s radom par dana prije, kad su skupno otišli u šetnju do samog Burga, gdje su napisali pjesmu o njemu te skupili materijale za radionicu „Burg Vrbovec“. Na radionici su saznali nešto više o njegovoj povijesti, snimili filmić te napravili web stranicu burg Vrbovec koja približava značaj tog povijesnog zdanja svim zainteresiranim učenicima i mještanima. 

 

 

 

 

 

Učenici 8.a razreda s razrednicom Mirjanom Petrak pozabavili su se Halbekovim vrelom i sakralnim objektima na području Huma na Sutli. Učenici su snimili film o Halbekovom vrelu u školi, ali i na samoj lokaciji. Prikupljali su podatke o vrelu iz školske spomenice te intervjuirali starije mještane koji se još sjećaju dana kada je vrelo bilo u upotrebi. Nadalje su se pozabavili sakralnim objektima, poput crkve sv. Vida, crkve Uznesenja BDM Taborsko, crkve sv. Ivana, crkve sv. Petra, o čemu su također snimili film. 

 

 

 

 

 

 

Učenici 8.b razreda s razrednicom Petrom Kunštek uhvatili su se u koštac s poviješću Huma na Sutli i to na nekoliko razina. Istraživali su opću povijest Huma na Sutli, potom povijest staklarstva, povijest školstva te povijest rudarstva na ovim područjima. Učenici su istraživali i vadili zanimljive podatke koje su potom prezentirali ostatku škole. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za vrijeme Projektnog dana svi učenici su riješili anketu o ljepotama i znamenitostima Humskog kraja da bi na kraju došli do sljedećih rezultata. Za mjesto koje bi preporučili za najljepši vidikovac odabrali su većinom Žolekov breg, dok su za gastronomsko jelo specifično za ovaj kraj nabrojili poticu, piceka s mlincima te štrukle. U trenutačnu ponudu biciklističkih staza uvrstili bi i stazu uz Vonarje (Sutlansko jezero), dok bi za piknik kao najljepšu lokaciju preporučili Špiljakova jezera i Biušek. Od kurija i dvoraca na području Huma koje bi preporučili posjetitelju izdvojili su Mali Tabor. U kategoriji Humčana koji su svojim stvaralaštvom pridonijeli promociji Huma na Sutli, od živućih je najviše spomena imao Božidar Bagola Brežinščak, a od pokojnih Viktor Kovačić, po kojemu je naša škola dobila ime. Birali su se i najbolji slogani koji bi najvjerodostojnije opisali ovaj kraj. Treba spomenuti dva: „Govor humski – bregi šumski“ te „Naš Hum, z njega nigdar vun!“. 

Projektni tjedan priveli smo kraju u petak, kada su učenici prvog razreda matične škole u sklopu svoje radionice izrađivali slikovnicu o Viktoru Kovačiću. Zbirni radovi svih učenika bit će povezani u jednu veselu slikovnicu, od koje će se naknadno napraviti e-slikovnica koja će biti objavljena na webu uz popratni zvučni materijal, tj. snimku učenika kako čitaju slikovnicu.  

Sve u svemu, puno smo naučili, naradili se i s pravom možemo reći da nam je Projektni dan ispunio sva očekivanja. 

 

GALERIJA SLIKA

 

 
 
preskoči na navigaciju